Ελίνα Τελενζή
Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια.
Πραγματοποίησε τη πρακτική της άσκηση σε διάφορες δομές, όπως το «ΑΝΙΜΑ», όπου πρόσφερε ψυχολογική στήριξη σε πρώην έγκλειστους σε ψυχιατρικά ιδρύματα. Στο Κέντρο Ημέρας ΙΑΣΗΣ ΑΜΚΕ που ασχολείται με την άνοια αλλά και με ψυχώσεις λοχείας. Εκπαιδεύτηκε στα ψυχομετρικά σταθμευμένα εργαλεία (ACE-R III, MMES, GDS). Πρόσφερε εθελοντικά ατομικές συνεδρίες για άτομα με κατάθλιψη, υπό εποπτεία. Παρακολούθησε ομάδες ενδυνάμωσης μνήμης και υποστήριξης φροντιστών.
Πρόσφερε εθελοντικά ψυχολογική στήριξη στους πρόσφυγες λόγω πολέμου στην Ουκρανία. Εθελοντική σύμβουλος μέσω διαδικτυακή πλατφόρμα Psychoedu.gr
Ελένη Πολυχρονοπούλου
Συνθετική Ψυχοθεραπεύτρια
Μέσα από τη συνεχή της επιμόρφωση στη Διδακτική,εφάρμοσε βιωματικές και πρωτοπόρες μεθόδους διδασκαλίας, που σκοπό είχαν την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και της συναισθηματικής νοημοσύνης των μαθητών, όπως επίσης και την απόκτηση δεξιοτήτων επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ τους. Σαν εκπαιδευτική σύμβουλος, επιμόρφωσε εκπαιδευτικούς στην αξιοποίηση αυτών των εκπαιδευτικών μεθόδων και στη λειτουργική και δημιουργική διαχείριση των δυναμικών μέσα στην τάξη.
Έχει σπουδάσει Συνθετική Ψυχοθεραπεία στο Πειραικό Ινστιτούτο Συνθετικής Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας,Ε.ΨΥ.ΘΕ και έχει εκπαιδευτεί στη Γνωσιακή, Ψυχοδυναμική και Συστημική Θεραπεία.Έχει επίσης εξειδικευτεί στη Θετική Ψυχολογία και στο Μindfulness, από το International Association of Coaches,Therapists and Mentors.Eχει συμμετάσχει με ανακοινώσεις σε συνέδρια Ψυχολογίας και αρθρογραφεί σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες Εκπαίδευσης και Ψυχολογίας.
Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως ψυχοθεραπεύτρια κάνοντας ατομικές και ομαδικές συνεδρίες. Είναι σύμβουλος γονέων, εφήβων και εκπαιδευτικών και συντονίζει σχολές γονέων. Συντονίζει επίσης βιωματικά σεμινάρια και ομάδες που σκοπό έχουν την αυτογνωσία και την προσωπική εξέλιξη του ατόμου, ώστε να ζήσει με πληρότητα και χαρά. Συνεργάζεται με το Κέντρο Αυτογνωσίας Harmonylife στις Ομάδες προσωπικής ανάπτυξης και στα Βιωματικά Σεμινάρια.
Ειδικεύεται σε θέματα όπως άγχος και διαταραχές πανικού, κατάθλιψη, διαπροσωπικές σχέσεις,συμβουλευτική ζευγαριών και οικογένειας,συμβουλευτική μαθητών και διαχείριση του άγχους των εξετάσεων, δεξιότητες επικοινωνίας, χαμηλή αυτοεκτίμηση και αυτοβελτίωση.
Πιστεύει στη συνθετική και ολιστική προσέγγιση στην ψυχοθεραπεία η οποία αντιμετωπίζει τον κάθε άνθρωπο σαν ένα μοναδικό σύνολο νου, σώματος και ψυχής και μέσα από αυτό το πρίσμα αντιμετωπίζει και τα προβλήματα που τον απασχολούν. Ετσι, η θεραπεία δε μένει στην απαλλαγή από τα συμπτώματα αλλά δίνει έμφαση στη συνολική αναβάθμιση της προσωπικότητας του,στην εξέλιξη του και στην επίτευξη των στόχων που του δίνουν την ευκαιρία να εκπληρώσει το δυναμικό του και να ζήσει με νόημα τη ζωή του.