fbpx

Χρύσα Πήλιου – Βιογραφικό

Ειδικεύεται σε θέματα ψυχικής υγείας βοηθώντας τον άνθρωπο να ξεκλειδώσει τη δύναμη και την ευτυχία που κρύβει μέσα του για να μπορέσει να εξελίξει τη ζωή του. 

Είναι τακτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Συμβουλευτικής (Ε.Ε.Σ). Είναι πτυχιούχος Higher National Diploma – HND στη Ψυχολογία από το University of Wales. Έχει ειδικευτεί στη Συνθετική Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία του Πειραϊκού Ινστιτούτου Συνθετικής Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας – ΕΨΥΘΕ (Γνωσιακή – Συμπεριφορική, Ψυχοδυναμική και Συστημική Θεραπεία). Έχει εκπαιδευτεί  στο Mindfulness & Meditation Therapy & Coach από το International Association of Coaches, Therapists & Mentors.

Έχει εκπαιδευτεί στις ομάδες προσωπικής ανάπτυξης και στις εναλλακτικές θεραπείες. Γράφει Παραμύθια για μεγάλους και παιδιά τα οποία και χρησιμοποιεί ως μέσω θεραπείας στις θεραπευτικές ομάδες και τα βιωματικά σεμινάρια. 

Κατά τη διάρκεια όλων αυτών των ετών εργάστηκε στον ιδιωτικό τομέα στην Διεύθυνση Ανθρώπινου δυναμικού. Τα τελευταία χρόνια διατηρεί ιδιωτικό γραφείο, είναι ιδιοκτήτρια του harmonylife.gr το οποίο είναι ένα κέντρο αυτογνωσίας που παρέχει υπηρεσίες από τον κλάδο της ψυχολογίας, της συμβουλευτικής και της ψυχοθεραπείας, συνθέτοντας ποικίλες παραδοσιακές αλλά και πιο σύγχρονες προσεγγίσεις. 

Εργάζεται ψυχοθεραπευτικά με ενήλικες, εφήβους, ζεύγη και οικογένειες. Πραγματοποιεί συνεδρίες συμβουλευτικής γονέων και συντονίζει ομάδες προσωπικής ανάπτυξης και βιωματικά σεμινάρια αυτογνωσίας – αυτοβελτίωσης. Συνεργάζεται με διάφορα φροντιστήρια, κέντρα δημιουργικής απασχόλησης, σχολεία και παιδικούς σταθμούς ως σύμβουλος γονέων.

Εξασκεί διαλογισμούς Mindfulness & Meditation και Positive Psychology Coaching σε ατομικές συνεδρίες, σεμινάρια και σε διάφορους οργανισμούς. 

Ειδικεύεται σε θέματα όπως άγχος και διαταραχές πανικού, κατάθλιψη, διαπροσωπικές σχέσεις, διατροφικές διαταραχές, δεξιότητες επικοινωνίας, χαμηλή αυτοεκτίμηση και αυτοβελτίωση εικόνας, διαχείριση πένθους, σχολική ψυχολογία.

Εφαρμόζει ένα συνθετικό μοντέλο θεραπείας εναρμονίζοντας νου, συναίσθημα, σώμα και πνεύμα για την ολοκληρωτική εξέλιξη και αυτογνωσία του ανθρώπου επιλέγοντας πάντα αυτό που ταιριάζει στον καθένα ξεχωριστά. 

Θεωρώντας υποχρέωση αλλά και ιδιαίτερη απόλαυση τη δια βίου μάθηση, συνεχίζει να ενημερώνεται για τις εξελίξεις της επιστήμης της και να εκπαιδεύεται σε νέους τομείς παρακολουθώντας συνέδρια και σεμινάρια. 

 

Ελένη Πολυχρονοπούλου – Βιογραφικό

Η Ελένη Πολυχρονοπούλου είναι πτυχιούχος Αγγλικής Φιλολογίας από το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο και εργάστηκε πολλά χρόνια ως εκπαιδευτικός και εκπαιδευτική σύμβουλος στην ιδιωτική εκπαίδευση.

Μέσα από τη  συνεχή της επιμόρφωση στη Διδακτική,εφάρμοσε βιωματικές και πρωτοπόρες μεθόδους διδασκαλίας, που σκοπό είχαν την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και της συναισθηματικής νοημοσύνης των μαθητών, όπως επίσης και την απόκτηση δεξιοτήτων επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ τους. Σαν εκπαιδευτική σύμβουλος, επιμόρφωσε εκπαιδευτικούς στην αξιοποίηση αυτών των εκπαιδευτικών μεθόδων και στη λειτουργική και δημιουργική  διαχείριση των δυναμικών  μέσα στην τάξη.

Έχει  σπουδάσει Συνθετική Ψυχοθεραπεία στο   Πειραικό Ινστιτούτο Συνθετικής Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας,Ε.ΨΥ.ΘΕ και έχει εκπαιδευτεί στη Γνωσιακή, Ψυχοδυναμική και Συστημική Θεραπεία.Έχει  επίσης εξειδικευτεί στη Θετική Ψυχολογία και στο Μindfulness, από το International Association of Coaches,Therapists and Mentors.Eχει συμμετάσχει με ανακοινώσεις σε συνέδρια Ψυχολογίας και αρθρογραφεί σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες Εκπαίδευσης και Ψυχολογίας.

Τα τελευταία χρόνια  εργάζεται ως ψυχοθεραπεύτρια κάνοντας ατομικές και ομαδικές συνεδρίες. Είναι σύμβουλος γονέων, εφήβων και εκπαιδευτικών και συντονίζει σχολές γονέων. Συντονίζει επίσης βιωματικά σεμινάρια και ομάδες που σκοπό έχουν την αυτογνωσία και την προσωπική εξέλιξη του ατόμου, ώστε  να ζήσει με πληρότητα και χαρά. Συνεργάζεται με το Κέντρο Αυτογνωσίας Harmonylife στις Ομάδες προσωπικής ανάπτυξης και στα Βιωματικά Σεμινάρια.

Ειδικεύεται σε θέματα όπως άγχος και διαταραχές πανικού, κατάθλιψη, διαπροσωπικές σχέσεις,συμβουλευτική ζευγαριών και οικογένειας,συμβουλευτική μαθητών και διαχείριση του άγχους των εξετάσεων, δεξιότητες επικοινωνίας, χαμηλή αυτοεκτίμηση και αυτοβελτίωση.

Πιστεύει στη συνθετική και ολιστική  προσέγγιση στην ψυχοθεραπεία η οποία αντιμετωπίζει τον κάθε άνθρωπο σαν ένα μοναδικό σύνολο νου, σώματος και ψυχής και μέσα από αυτό το πρίσμα αντιμετωπίζει και τα προβλήματα που τον απασχολούν. Ετσι, η θεραπεία δε μένει στην απαλλαγή από τα συμπτώματα αλλά δίνει έμφαση στη συνολική αναβάθμιση της προσωπικότητας του,στην εξέλιξη του και στην επίτευξη των στόχων  που του δίνουν την ευκαιρία να εκπληρώσει το δυναμικό του και να ζήσει με νόημα τη ζωή του.